Friday, January 21, 2011

TRAILER FILEM AKU MASIH DARA 2010 (HQ)

Assalammualaikum semua!
Siapa dah pernah tengok cerite nie? Mesti semua belum. Cerite nie,ada orang yang kenalkan kepada saya. Nak tahu siape orang tu? Boyfriend saya lah. Siape lagi kalau bukan dier?..hehe. Hmm..
Cerite nie,adalah pengajaran bagi semua. Setiap manusia ada buat kesilapan. Kita manusia hanya merancang,tuhan yang menentukan segala2. :) Sama jugak seperti Ajal dan maut di tangan tuhan. Bertaubat lah kamu sebelum ajal memanggil mu. Kita manusia tidak akan pernah terlepas dari maut. Satu hari nanti,pasti kita akan kembali kepada yang maha berkuasa. Kita hidup nie,cume sekali. Jadi,Jangan kite abaikan tanggung jawab kite sebagai seorang hamba Allah. Kite diwajibkan sembahyang lima waktu. Iaitu,Subuh,zuhur,asar,magrib dan isyak. :) Berdosa kalau kite tak sembahyang. Jangan lupa baca al-quran. Syaitan suka kepada orang yang baca Al-quran. Maksud saya,kalau kite baca quran mesti kite akan di "kacau". Tapi,kalau kite mengaji dengan kusyuk,insyallah kite akan terpelihara dari gangguan syaitan. :) eh,saya nie dah jadi mcm ustazah plak. hehe. Ok la! sampai di sini saja! Selamat Malam semua! :D

Yang ikhlas,
PrincessFaFa

No comments:

Post a Comment