Monday, August 1, 2011

Awak..mana awak pergi..
Kite rindu sangat kat awak..
Awak..dah lupa kite ke..
Mane janji2 awak dulu...
Sampai sekarang kite tunggu..
Tapi satu pun awak tak tunaikan...
Sampai hati awak..buat kite mcm nie..
Awak lupa ke..janji tu? :(
Awak janji..awak akan jadi BFF kite buat selama-lamanye..
Tapi..awak mungkir janji awak tu..
Tkpe la..kite paham..
Awak dah ada teman lain kan?
Yang sayang kat awak..yang boleh memberikan awak segala-galanya kn?
Tkpe la,kalau awak gembira..saya pun tumpang gembira sekali..
Kite,tkde ape2 pun..
Kite hanya seorang teman yang buatkan awak jadi bosan kn?
Kite tak boleh buat awak senyum..ketawe..semua tu kite tkde kn?
Kawan baru awak..semuanya ada..
Tkpe la...biar walauapa pun terjadi..kite suka lihat awak happy..
Biarkan kite je yang sedih..
Kite tk suka lihat awak sedih atau nangis..
Awak..kite tau awak dah tknk kite jadi BFF awak lagy..
Awak nak putuskan persahabatan kite kn?
Kite tau tu semua awak..
Tkpe la..kite paham..
Biarlah..kite pedam rasa kepedihan dalam hati kite..
Buat selama-lamanya..
Awak..kite minta maaf kalau kite pernah sakitkan hati awak..
Tapi,kite nak awak tau..kite sayang kat awak..
Kite tk pernah bagi kasih sayang kite berbelah..
Kite sayang semua kawan2 kite..
Kite ikhlas kawan dgn awak..
Tapi kite tk ade niat pun..nak ketepikan awak dalam hidup kite..
Awak..kite mohon,mengertilah perasaan kite..
Hati kite benar2 terguris..
Cume tuhan saja yang tau..perasaan kite..
Tapi,tkpe la awak..
Kite harap awak bahagia dengan dier..
Awak ttp jadi BFF kite..
walaupun kite tak boleh lupakan awak..

Salam sayang..
Dari BFF awak..(Best Friends Forever)

No comments:

Post a Comment